zaterdag 19 oktober 2013

baby time part 1

Ellen een vriendin is in verwachting van een tweeling. 
Als alles goed verloopt zou ze 25 februari moeten bevallen. 
Tijd dus om aan cadeautjes te beginnen.
Hun babykamer zal volledig in teken staan van "Olli de uil"
Wie is Olli de uil denken jullie nu? Wel deze :

En aangezien ze niet willen zeggen welk geslacht de kindjes gaan hebben 
moeten het neutrale cadeautjes zijn. 
Gelukkig gaven ze dus wel al kleuren weg.
Ik zocht door al mijn patroontjes voor babykleding 
en vond het patroon voor een snoezig slaapzakje.

(foto van sellers publishing)

Ben er dan ook heel erg snel aan begonnen :



Voor het ene kindje wordt het een oranje slaapzak met grijze afboording en voor het andere kindje een grijze slaapzak met oranje afboording. 
Ook ga ik proberen om een Olli applicatie van vilt te maken voor op de beide slaapzakken. 
De slaapzakjes haak ik met haaknaald 6mm en 7 mm en met smc bravo acryl garen.
Lekker makkelijk voor in de wasmachine, wat toch wel een must is voor babytjes 

Ik zit ook nog te broeden op een ander cadeautje voor de kleintjes in het uilenthema en natuurlijk ook iets voor grote zus want die mag natuurlijk ook niet vergeten worden. 




2 opmerkingen: