maandag 29 juni 2015

little sew fairie (2)

Even een kleine update : 


Heb deel 11 kunnen afwerken van the little sew fairy SAL. 
Dacht dat ik ver in de helft zat maar dat bleek dus niet zo te zijn. 
Wel even een tegenvaller maar we doen lustig verder. 
Er zijn namelijk 35 sal deeltjes.
Kreeg wel super snel het nieuwste deeltje toegestuurd, was aangenaam verrast. Had een mailtje gestuurd en nog geen uur later zag ik al deel 12 in mijn mailbox verschijnen.
Ik kan dus weer een tijdje verder. 
niet dat ik om patronen verlegen zit want heb nog wel dingen liggen.
Kreeg ook een enorme lieve RAK (random act of kindness) van iemand van de fb HAED groep. 


the SS the far pavilions van  Aimee Stewart. (HAED)

Ik ben de laatste tijd enorm met steampunk en steampunkgerelateerde dingen bezig en ik vind dit patroon enorm goed in dat thema passen. 

Ik zat me dus al een tijdje te verlekkeren op dit patroon maar kreeg om verschillende redenen de kans niet om me het patroon eigen te maken. 

En toen zag ik het ineens plotseling zomaar in mijn mailbox verschijnen gewoon omdat het al zo lang op mijn wishlist stond. Lief he :) 
Ik ben hier ook wel een tijdje zoet mee want het patroon omdat het een supersized is telt maar liefst 153 bladzijden *slik*

Ik zal er alvast heeeeeeeeeeeeeeel lang plezier aan kunnen beleven ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten