vrijdag 21 december 2012

kerstcadeautjes (nee mama en zus dit bericht is niet voor jullie bestemd!)

Mijn moeder en zus willen alle twee een mooi horloge voor hun kerstmis.
Ik wilde ze graag sponseren met geld zodat ze zelf hun ding kunnen kiezen, maar alleen geld geven in een envelop is maar saai. Vind je niet?
Daarom  heb ik deze twee snoeppotjes gemaakt met hun lievelingslekkernijen erin.
Het patroontje komt van Willewopsie, maar heb het een beetje aangepast omdat mijn potten groter waren als in haar voorbeeld. (twee extra toeren gehaakt dus)

My mother and  sister both want a nice watch for their christmas. I want to sponser them with money but only giving money is so boring don't you think?
that's why I made two candybowls with their favourite sweets in it. 
The pattern is from Willewopsie, but made a few minor changes because my bowls were bigger then in her example. (I made two extra rounds)

Deze is voor mijn moeder, ze eet enorm graag merci chocolaatjes.

this one is for my mother, merci chocolates are her favourite.



De stippen heb ik gemaakt van vilt en knopen en op de paddenstoel gelijmd met texiellijm

the dots were made from felt and buttons and were glued on.

Deze is voor mijn zus, zij is verzot op zure vampiertanden.

this one is for my sister, she really likes sour vampireteeth.


ook de lieveheersbeestjes zijn op de hoed gelijmd met textiellijm

the ladybugs were also glued on.



Ik zou ze bijna zelf willen houden ^^

Almost, I'm thinking of keeping them for myself ^^




5 opmerkingen:

  1. nou het zijn gewoon pronkstukjes in je huis
    er gaan er 2 HEEL erg blij worden
    prachtig gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er allesinds heel leuk uit! En mmmm vampierentanden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Originele cadeautjes in een superleuke verpakking! Die zou ik ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen