zaterdag 16 februari 2013

Haakrol (4)

Alweer een nieuw deeltje van de haakrol van Wieke
Deze keer de korenaarsteek.

and another part for the crochetroll from Wieke.
This time the corn pike stitch (hopefully this is the right translation.)


En hier al de volledige haakrol

And here the full version of my crochetroll so far


Ook kreeg ik deze week katoentjes binnen voor mijn bloemenplaid van Arne & Carlos.

Eerst een vlopke van Dinah
(je kan al zien dat ik van het bruin al een bloem gemaakt heb)

Also this week I got 2 yarn envelopes in my mailbox for the flowerplaid of Arne & Carlos.

first an envelope from Dinah
(you can see that I allready used the brown for a flower.)


en daarna eentje van Puup

and then one from Puup


Dames, heel erg bedankt al!!! 
Zo kan ik weer verder met de plaid.
Niet dat ik geen andere projecten heb die moeten afgewerkt worden ...

Ook deze dame begon met de plaid, ze geeft wolletjes en katoentjes weg en ga ook met haar ruilen.

Blogland kan toch zo leuk zijn ^^

Ladies, thank you very much!!!
I can start again with my plaid.
Not that I don't have enough other projects to work on...

Also this lady started with the plaid, she gives yarn away and I will swap yarn with her.

Blogland can be such fun ^^



Geen opmerkingen:

Een reactie posten