maandag 25 maart 2013

Mildred Poncho (2)

Hier een update van mijn poncho.
Tot nu toe zit er al 500 gr wol in en zit ik bij toer 40 van de 77
Naarmate ik verder haak komen de kabels meer en meer uit vind ik. 
Soms zijn de toeren wel een beetje langdradig door veel herhaling, 
maar als je het resultaat ziet vind ik het zeker en vast het waard.

Ook ben ik van haaknaald moeten veranderen, 
bij toer 35 had ik ineens twee stukken in mijn handen,
 ze was tijdens het haken doormidden gebroken.
 Nu heb ik een metalen haaknaald ipv plastic. 
Ik hoop dat deze haaknaald het tot het einde uithoud.


And here an update of my mildred poncho.
I used allready 500 gr of yarn and I'm beginning round 40 of the 77 rounds.
You can see the cables better and better. 
Sometimes I'm a little tired from making those rounds because they are much the same but if I see the results I got the courage to crochet further.
Also, I broke my plastic crochet needle, I have now a new one from metal. 
Hopefully I can finish this project with this crochet needle.


Ik zie ook dat ik weer nieuwe volgers bij heb. 
Vind het super fijn dat jullie mijn blog interessant genoeg vinden om te volgen.
Welkom allemaal!

whoehoe new followers!
You are very welcome here!



9 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie poncho. Groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha je maakt het mee een breinaald in 2en!!!
    maar wat is ie mooi aan het worden zeggen, word een plaatje ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig wat wordt hij mooi!!! Knap hoor!
    Ook Knap om je naald te breken :o)

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die wordt mooi!! Ik heb ook een poncho gemaakt, maar begon onderaan en zo naar boven. Kruipt inderdaad véééél wol in. Maar het resultaat zal er vast mogen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!!! de kleur is ook erg mooi. Ik wist neit dat je ook kabels kon haken,, weer iets geleerd.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zalig patroon! dat gaat mooi worden ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg leuk uit! Ik vind vooral kabels erg leuk om zien, ga ik ook eens proberen.

    Groetjes, Fabiënne

    BeantwoordenVerwijderen