zondag 24 november 2013

blue northern light poncho

Toen een collega mijn Mildred poncho zag, vroeg ze aan me of ik voor haar ook zo'n exemplaar kon haken. 

When a collegue saw my Mildred poncho she asked me if I could make one for her .

Ik nam haar mee op garenjacht en ze koos het donker blauwe sparkle garen van zeeman uit als het perfecte garen voor haar poncho.

I took her on a yarnhunt and she chose a dark blue sparkle yarn from zeeman 
as the perfect yarn for her poncho.


Ik gaf deze poncho de naam blue northern light door het glittergaren dat door dit garen geweven is.
I gave it the name blue northern light because of the sparkly thread in this yarn. 



Na enkele weken goed doorhaken kan ik hem eindelijk afgeven 

after a couple of weeks I finally can take this poncho to his rightfull owner. 





Op naar het volgende project... 
Wat dat gaat worden is voor mij ook nog een grote vraag. Eerst maar verder werken aan de babycadeautjes denk ik . 

on to the next project ... 
What it will be is a big question even too me.
First I have to work on those babygifts I guess ... 



2 opmerkingen:

  1. Ohhh prachtig!!!dat dat gehaakt is zeg!Lijkt wel meer iets wat met breinaalden is gemaakt,echt heeeel erg mooi!

    lieve groetjes en een fijne Zondag!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij isecht supermooi!
    En dat glittergaren is leuk he!

    Ik denk dat jevriendin heel blij gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen