zaterdag 2 januari 2016

Train of dreams etc

Ik ben ondertussen al ver gevorderd met mijn train of dreams van Randal Spangler

Zelfs nog net iets verder dan dat je hier op deze foto kan zien. 
Ik heb tot nu toe al 65,3 % van het patroon geborduurd. 
Nog 35849 steekjes te gaan en ik kan weer met trots een finish laten zien.
Ik hoop dit patroon toch tegen zeker mei af te hebben.

Dit jaar start ik ook met 2 nieuwe patronen.
Faces of faery 141 van Jasmine Beckett-Griffith die ik als Rak gekregen heb

en Venice Moon van Aimee Stewart


Ook heb ik faces of faery 88 van Jasmine Beckett Griffith afgewerkt.


Deze heb ik in het reward program van www.heavenandearthdesigns.com gestoken.
Faces of faery 117 kreeg ik in de plaats 

jullie kunnen waarschijnlijk al wel raden wat ik na faces of faery 141 ga borduren ^^

Met mijn twee nieuwe starts erbij heb ik nu 6 haed wips op mijn lijstje staan :

Train of dreams - Randal Spangler
Little Sew Faery - Kate Middleton
Wrath - Marta Dahlig
SS The Far Pavillions - Aimee Stewart
Faces of faery 141 - Jasmine Beckett Griffth
Venice Moon - Aimee Stewart


2 opmerkingen:

  1. Mooie update, en bijna af. Venice moon lijkt mij ook een mooi patroon. O leuk dat je er een ander patroon voor terug krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen