zaterdag 20 oktober 2012

Snowflake afghan deel 2 (update)


Joepie!!!
De eerste rij van mijn snowflake afghan is afgewerkt.
5 blauwe en 5 paarse sneeuwvlok hexagons.


Whoehoe!!!
My first row of the snowflake afghan is finished
5 blue and 5 purple snowflake hexagons.


Om mijn deken op de gewenste grootte te krijgen moet ik nog 10 rijen afwerken. 
De rijen bevatten telkens 9 of 10 sneeuwvlok hexagons.
Hopelijk gaat het maken van deze rijen even vlot


I have to finish 10 more rows for my blanket.
The rows contain 9 or 10 hexagons.
I hope I make those rows as easily as the first. 




gebruikte garen : 

nigar wit  (01/1249) van de zeeman (75% acryl en 25% wol)
Schachenmayr bravo blauw (05211/305534) van de veritas (100% acryl)
Schachenmayr bravo paars (08303/305397) van de veritas (100% acryl)

4 opmerkingen:

  1. Ziet er al mooi en veelbelovend uit! Succes en goeie moed voor de volgende rijen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohooooooooooooooooo wat enorm mooi zeg, ik kom je welkom heten op mijn blog en jou ga ik ook gezellig volgen....
    en gezellig dat je met mijn give away mee doet ☺
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. én voor welke kleur zou je dan bij mijn Give Away gaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waow superleuke snowflakes!
    Mooi gemaakt.

    Vele creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen