vrijdag 16 augustus 2013

yeet de Mildred Poncho is af

Whoehoe ik heb eindelijk mijn Mildred Poncho kunnen afwerken !!! 
Ik ben zo super blij dat ie af is. 
Het heeft lang genoeg geduurd nadat ik alles heb moeten uithalen en opnieuw heb moeten beginnen dankzij het verwisselen van UK terms naar US terms.
hij is ook nog eens super warm dus dat beloofd veel goeds voor deze winter ^^






Ook kan ik nu weer iets schrappen van mijn 2013 to do list. 
Even een overzicht : 

Hier mijn goede voornemens op creatief vlak voor 2013


1.  mijn snowflake afghan deken afmaken.
=> maakte ik al een tijdje geleden af voor de verjaardag van mijn zus (klik)

2. Mijn Granny stripes deken rand afwerken
=> moet ik nog aan beginnen shame on me ...

3. stempels leren maken
=> de gutsen en gommen zijn al aangeschaft nu nog de tijd vinden om me er eens op te focussen.

4. meer dingen beginnen bakken 
=> gebeurt regelmatig hoewel ik er niet altijd bewijzen van heb ;o)
Dit is het bewijs van mijn laatste baksel (15/8)


5. Valentine Masquerade afmaken (gaat tijd worden, ben er al aan bezig van 2010)
=> ben ik al terug aan begonnen maar ik denk niet dat ik het ga halen 

6. een mooie poncho haken met (het patroon uit Inside Crochet) de wol die ik kocht van de cadeaubon die ik kreeg van mijn zus
=> heb ik net afgewerkt yeey ^^

7. de handtas maken van spaghetti ( het diy pakketje ligt hier al veel te lang)
=> is ook al een tijdje geleden afgewerkt (klik)

8. porseleinstiften uitproberen
=> nog steeds geen porseleinstiften aangeschaft

9. het poekieproject steunen met weer een heleboel knuffels 
=> de knuffels zijn gemaakt nu moeten ze alleen nog een doos vinden en opgestuurd worden. 

10. een PIF organiseren
=> dringend aan beginnen, maar wie weet maak ik er wel iets kerst achtig van ... 

11. elke maand iets maken uit mijn pinterest to do lijst
=> veel WIP's weinig afgewerkt ... 

12. een echte Alice in Wonderland teaparty organiseren met alles er op en er aan.
=> mijn verjaardag komt er aan dus wie weet?

13. een naaimachine aanschaffen en hiermee leren naaien
=> heb ik me ondertussen aangeschaft en mijn naailessen beginnen in september.

Hier hoort nog een overkoepelend goede voornemen bij en dat is nog steeds 
UWYH !!!


Nu dat ik mijn Mildred poncho af heb mag ik weer aan iets nieuws beginnen. 
Dat heb ik dan ook gedaan en me braafjes aan de UWYH regel gehouden. 
Ik had nog 6 bollen bravo royal blue over van mijn snowflake afghan en die vond ik ideaal om er deze six impossible things before breakfast capelet van te maken.
Dit is al het resultaat van vier uurtjes haakwerk :

Ik haak dit werkje met een 7mm haaknaald en twee strengen draad tesamen genomen. 

3 opmerkingen:

  1. MOOIIIII, wat een gave poncho heb je gemaakt. Dat is wel een flinke klus geweest en met afgelopen themperatuur. Respect!!!
    Wel lekker dat je alvast een prachige jas/poncho hebt voor het najaar.

    Veel plezier ervan, gaat zeker lukken ;-)

    lieve groet, dinah

    Goed idee om een echte lijst te maken met werkjes die je nog wilt doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Ik zou je heel graag iets willen vragen....? Misschien mag ik je mailadres? Grt Tabitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je klikt op mijn volledig profiel weergeven dan zie je contact, als je op contact klikt kan je me een mailtje sturen.
      groetjes
      Miss Mustache

      Verwijderen