donderdag 17 juli 2014

colourbomb

4x yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey



1x yeeeeeeeeeeeeeeeeeey de rand van mijn granny stripes is eindelijk af ^^ 
voornemen nummer 1 kan ik dus van mijn lijstje schrappen

de respectievelijke rand heeft twee rijen beroemde granny 3stokjes groepjes met in de hoekjes drie stokjes drie lossen drie stokjes 
en drie rijen gewone stokjes met in de hoeken twee stokjes drie lossen twee stokjes 

iets heel simpel dus maar dat mocht wel met al die felle kleurtjes bij elkaar.

het hele deken is gehaakt met catania



2x yeeeeeeeeeeeeeey want overmorgen begint mijn welverdiende vakantie.
wij vertrekken dan ook een weekje met de tent naar de Ardeche in Frankrijk. 
Lekker relaxen, heerlijke rust!


3x yeeeeeeeeeeeeeeey een project afgewerkt betekent 

beginnen aan iets nieuws !!!

en wel met dit heerlijk garen :


wat het gaat worden, dat verklap ik natuurlijk nog niet ...

en als laatste 

4 x yeeeeeeeeey voor het weer.

Eindelijk is het echte zomerse tropische weer aangebroken.
De tijd van zonnecrème, zweten, heerlijke frisse cocktails, vakantie, zomerjurkjes, ... 

en niet te vergeten

lange droge avonden waar je heerlijk lang kan haken buiten


ik ben alvast gewapend voor vanavond. 

haak ze !


2 opmerkingen: