vrijdag 11 juli 2014

TADAAA !!!! of toch niet ?!



Het lijkt wel herfst buiten, 
(de enige glans die je ziet is de schittering van het glas 
door mijn fototoestel helaas niet van de zon). 
Regen, best wel fris weer, je moet zelfs je jas terug uit de kast halen.

Geen weer voor teenslippers dus, dan maar verder haken aan de CAL deken.
Ik volg al lang niet meer braaf de weekjes in de groep 
maar de leidraad van Hannah Davis van notyouraveragecrochet.com


Met een theetje en een theelichtje of drie 


haakte ik lustig verder tot de woorden fasten off and weave in your ends and  tada!

Die kwamen naar mijn gevoel te vroeg! 
Ik mat het deken en die kwam nog maar tot juist onder mijn oksels. 
Te klein/kort dus om heerlijk in weg te kruipen 
tijdens koude winteruurtjes of eventuele herfst/zomeruurtjes.


Dus we gaan gewoon die tada! negeren en lustig verder haken 
tot ik naar mijn gevoel aan de juiste lengte zit.
Door die extra bolletjes die ik besteld heb daar mijn royal blue op was en ondertussen ook al aan andere nieuwe bolletjes begonnen ben is dat geen probleem om nog wat groter te gaan.


Het zal Soja in ieder geval een worst wezen, volgens haar is alles al lang goed 
zolang het maar zacht is en ze er haar nagels lekker in kan zetten. 
(dat laatste heb ik dan weer iets minder graag natuurlijk)





2 opmerkingen: