donderdag 19 maart 2015

Odilon olifant

Het kindje van een collega van me is zot van "oja" ook wel bekend als olifant ^^
Daarom vroeg ze me of ik er eentje zou kunnen haken voor haar zoontje. 
Dat wou ik natuurlijk met alle plezier doen.


Ik nam mijn boek "gehaakte wilde dieren" van vanessa mooncie en haakte Odilon de olifant.


In het patroon werd aangegeven om haaknaald 3 te nemen. 
Aangezien ik jammer genoeg nog geen clover haaknaald met nummer 3 heb 
en ik helaas gewoonweg bijna niet meer kan haken met andere haaknaalden 
zocht ik dus eigenwijs mijn haaknaald 3,5 op. 
Voor de ogen en slagtanden gebruikte ik dan weer haaknaald 2,5


Odilon verslond 2,5 bol stylecraft special dk silver, een restje zwart voor de ogen en een restje wit voor de slagtanden. Ik personaliseerde hem met een labelknoopje.

Hopelijk is Jules blij met zijn eigen Oja


pssst : dit projectje is volledig UWYH *yay for me ;)*

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd!!

    Liefs,
    Stefanie

    www.cutedutch.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje. Knap gedaan hoor! Hi .. en dat labelknoopje op zijn poep vind ik super!

    Fijne dag, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel erg schattig,ik viel al gelijk op zijn olifantenbipsje wat ik in het blogoverzicht zag staan!Ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen