zaterdag 14 april 2012

Gifts :)


Dit weekend vieren mijn ouders hun 30 jarige huwelijk. 
Daar horen natuurlijk cadeau's bij.
Voor mijn vader was het heel gemakkelijk. 
Een groot sudoku boek want zijn vorige is bijna vol en een bon van de boekhandel. 
Mijn moeder houdt dan weer van meer creatieve dingen dus daarom zijn haar cadeautjes allemaal zelfgemaakt.
Namelijk de uil die je in 1 van mijn vorige posts zag en 
een ketting met bijpassende oorbellen en een armbandje


Mijn zus verjaarde in februari maar heb nog steeds niet de gelegenheid gehad om haar cadeautje af te geven dus zondag kan ik het hare dan ook meteen afgeven. Zij krijgt een amigurumi vos, een cadeaubon van de fnac en een paar zelfgemaakte uiltjesoorbellen.



this weekend my parents celebrate 30 years of marriage.
This includes giving presents.
For my father it was very easy.
a big book full of sudoku's and a giftcard from a bookstore.
My mother loves creative things so all the presents she get are self-made.
The owl you saw in one of my previous posts and a necklace with matching earrings and a bracelet.
My sisters birthday was in february, but I didn't have the opportunity to give her her presents, so I give them on sunday too. 
She recieves an amigurumi fox,  a giftcard from FNAC and homemade owl-earrings.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten