zondag 8 april 2012

*zucht*

Had ik al twee rijen klaar van deze mooie sjaal :


I finished the first two rows  and then I saw I was wrong. 
So I have to start all over again *sigh* 

Hier vind je het patroon

(Ja ik weet dat het het verkeerde seizoen is maar ik had mooie petroleumkleurige wol liggen die me aan het toeroepen was, "maak die sjaal in deze kleur, we zijn perfect" )

 zag ik pas dat hij veel te kort was. 
Had de instructies blijkbaar niet zo goed gelezen. *bloos* 
Wel mooi gevolgd maar dus te weinig lossen voor deze wol en haaknaald (3,5). 
Mag ik terug beginnen bij het begin en mooi veel meer lossen haken. 
Mja eigen schuld dikke bult zeker, maar daarom niet minder vervelend...
Gelukkig zie ik het bij rij twee en niet bij rij 25 ...
Deze sjaal zal alvast wel klaar zijn voor het weer kouder weer is ^^, 
hoewel zoals het er nu naar uit ziet kan ik hem misschien heel binnenkort zelfs nog aandoen. Laten we hopen en duimen van niet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten