zaterdag 27 april 2013

a long time ago ...

Wow, het is alweer super lang geleden dat ik een blogje schreef.
Heb het super druk gehad, 
ben op reis geweest, 
van het mooie weer genoten 
en vriendlief brak zijn hand...

dus op creatief vlak is er eigenlijk niet zo heel erg veel gebeurd. 
De dingen die ik wel maakte zal ik volgende week zeker nog posten ! 
Maar eerst en vooral Stins zou jij aub je adres willen doormailen 
dan kan ik je gewonnen verrassingsgive away opsturen. 
Die is nu bijna af :o)


3 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is me toch een prachtige moustache!!! Fijn dat je weer even iets van je laat horen. Hopelijk gaat het met de hand van vriendlief weer beter?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op reis, mooie weer... klinkt goed! Alleen jammer van die hand, hopelijk gaat het al wat beter met hem? groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lise, over een weekje kan ik weer mailen...tot dan! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen